9/15/2013

small changes

Witajcie,
rzadko pojawia sie post z dnia na dzień, ale chciałbym przybliżyć dzisiaj zmiany i nowości jakie pojawiły i pojawią się na blogu. Zacznijmy od tego co już widać:
#zmieniłam całkowicie wygląd bloga; stwierdziłam, że przyda się tu troszkę przestrzeni, a wcześniejszy szablon był trochę przytłaczający;
#dodałam obserwatorów Google+ i zapraszam do obserwowania - facebook jest przereklamowany :)
#ankieta, w której decydujecie co pojawi się w następnym poście;
#zmieniła się nazwa autora, co wynika z połączenia konta bloggera z Google+
#utworzyłam nowe serie, które raz za jakiś czas będą się pojawiały na blogu
#na dole strony znajdziecie etykiety, a na samej górze strony z odwoływaniami
#pojawiły się recenzje kosmetyków jako urozmaicenie bloga
#zapraszam również na instagram twitter testmetoo oraz vinted

A teraz co pojawi się w niedługim czasie:
#planuje zorganizować akcję ogólnoblogerską
#pomalutku staram się zbierać produkty na moje pierwsze rozdanie
#jeżeli uzbiera się wystarczająca ilość głosów (ankieta) pojawi się OOTD
#nie wiem jeszcze czy mi sie to uda, ale chciałabym raz w miesiącu nakręcić dla Was filmik np. VLOG tygodniowy :)

To tyle jeżeli chodzi o zmiany, które już nastąpiły lub dopiero mnie czekają. Jestem ciekawa co nich myślicie? 

Pozdrawiam.

23 komentarze:

  1. podoba mi się nowy wygląd i już zagłosowałam na ootd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też zagłosowałam na OOTD, z ciekawości i może dlatego że sama debiutuję w tym temacie :). zaczynam obserwować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za obserwacje i głos ;3 OOTD cieszy sie popularnością :)

      Usuń
  3. Nowy wygląd wygląda uroczo :) Z chęcią kuknę na instagram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wygląd ;)
    aż nie poznałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmiany zdecydowanie na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie ootd:) Zapraszam http://karo-just-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog bardzo fajnie wygląda- jasno, przejrzyście i czytelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zmiany :)
    Głos już oddałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa akcji ogólnoblogerskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dobre postanowienia:) trzymam kciuki żeby się udało wszystkie zrealizować

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na tą akcję ogólnoblogerską :D

    OdpowiedzUsuń