9/28/2013

FAV photos of today

Witajcie,
jak w tytule zapraszam Was dzisiaj na szybki post z ulubionymi zdjęciami z pośród tych, które udało mi się dzisiaj zrobić. Słowem organizacyjnym dodam, że OOTD jest w trakcie realizacji tzn. spotkanie zdjęciowe jest już umówione i czeka sobie na zrealizowanie :) 











 Zdjęcia nie są bardzo szczególne, ale jestem z nich zadowolona, a co! Spotkałam się z niemiłymi opiniami na temat robionych przeze mnie zdjęć, więc w woli wyjaśnienia zaznaczam, że nie jestem profesjonalnym fotografem, a cykam sobie dla przyjemności :)

Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia,a zwłaszcza te z kicią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie pomarańczowych kwiatków bardzo mi się podoba :) Dodałam Cię do obserwowanych i zapraszam do obserwacji mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń