7/29/2013

TAG: 50 faktów o mnie

Dzisiaj chciałam przedstawić 50 faktów, których jeszcze nie wiecie. Niedawno z nudów przeglądałam swojego bloga i  zauważyłam, że mało mogliście się o mnie dowiedzieć. Więc nadrabiam zaległości ;)

#1 moje drugie imię to Aneta i dostałam je od mamy, która ma tak samo na imię
#2 przez przedszkole i podstawówkę udzielałam się wokalnie u siebie w mieście; w podstawówce uczestniczyłam w zajęciach i jeździłam na konkursy 
#3 wychowałam się na wsi
#4 od zawsze w domu miałam psa i/lub kota, i nie wyobrażam sobie domu bez zwierząt
#5 jestem wegetarianką od dwóch lat i jest to moje drugie podejście
#6 mieszkam w bloku dziesięciopiętrowym na parterze
#7 nigdy nie byłam w południowo-wschodniej części naszego kraju
#8 im w wyższej klasie jestem tym bardziej nie wiem co będę robić w życiu
#9 moim wielkim marzeniem jest odwiedzić Japonię
#10 chciałabym studiować w Krakowie
#11 moimi ulubionymi butami są glany, a w lato trampki
#12 nie umiem gotować
#13 niedawno pierwszy raz leciałam samolotem
#14 chodzę do klasy dwujęzycznej, ale w drugiej klasie rozszerzyłam sobie polski
#15 nie lubię fizyki i matematyki
#16 uwielbiam rysować, ale rzadko mam natchnienie
#17 chodzę na dodatkowe zajęcia z angielskiego już 11 lat
#18 bardzo lubię wyjeżdżać na mazury
#19 mój znak zodiaku to wodnik
#20 kiedy byłam mała miałam skazę białkową i do dziś nie mogę jeść produktów mlecznych
#21 parę razy udało mi się uratować zwierzęta, raz psa przed utonięciem
#22 rzadko się wzruszam czymś innym niż cierpieniem zwierząt
#23 mam dokładnie 168 cm wzrostu i od zawsze byłam najniższa w klasie
#24 jestem uzależniona od kawy parzonej i pije ją codziennie
#25 jestem jedynaczką
#26 byłam, i chyba nadal  jestem trochę chłopczycą
#27 uwielbiam chodzić na koncerty rockowe
#28 nigdy nie byłam w trójmieście
#29 nigdy (tfu tfu) nie miałam nic złamane, za to często mam zerwane torebki stawowe
#30 lubię jeździć na rolkach, a nie lubię na rowerze
#31 jestem zakompleksiona
#32 w przyszłym roku wybieram się na Woodstock
#33 chciałabym kiedyś napisać książkę
#34 nie lubię mądrali i zbyt cichych ludzi
#35 jestem gadułą
#36 mogłabym jeść sushi codziennie
#37 uwielbiam pisać ręcznie
#38 urodziłam się w latach 90' i jestem z tego dumna
#39 generalnie miałam być chłopcem i rodzice chcieli mi dać na imię Igor
#40 nie lubię truskawek, bananów i wiśni
#41 nie lubię swojego koloru oczu i od zawsze chciałam je mieć brązowe
#42 kiedy byłam mała nie mogłam się doczekać kiedy w skrzynce pocztowej znajdzie się coś zaadresowane dla mnie, w sumie cały czas tak jest
#43 od dziecka uwielbiam pomidory
#44 jestem tolerancyjna
#45 chciałabym kiedyś uczestniczyć w marszu tolerancji
#46 lubię wieczorami popijać mleko sojowe
#47 chciałabym by mój przyszły mąż potrafił gotować
#48 uwielbiam ciasta korzenne i mogę jej jeść kilami
#49 często nie słyszę gdy dzwoni mi telefon
#50 jestem znana z tego, że jestem leniuchem

To już wszystko ;)
Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. # 42 jak lubisz dostawac pocztówki to zarejestruj się na stronie http://www.postcrossing.com/. Ja jakiś czas temu sie tam zarejestrowałam i dostałam pocztówki z Białorusi, Węgier, USA i Holadii :)Może mi sie poszczęści i dostane z Japonii;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję Cię do L.B.A zapraszam :)

    catchysue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. i zapraszam Cie do mnie na rozdanie- z racji tego,że brałaś udział u mnie w konkursie masz + 1 głos:)http://arienailandia.blogspot.com/2013/07/rozdanie-kosmetykow-balea-u-arienai.html

    OdpowiedzUsuń
  4. "chodzę na dodatkowe zajęcia z angielskiego już 11 lat" ?!
    piona, ja też 11 ! :D albo 12, nie pamiętam:D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PJONA ;3 ja też nie pamiętam, W pamięci liczyłam XD

      Usuń
  5. jesteś wegetarianką a nosisz glany? Śmieszne i żałosne. Nie wiesz, że są robione ze skóry ŚWINI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku, słyszałeś kiedyś o skórze ekologicznej?

      Usuń