1/31/2014

instagram mix #4

Witajcie,
jak co jakiś czas dziś znów zapraszam Was na kolejnego instagramowego mixa. Dawno nie było takich postów, dawno tez mnie nie było na tym blogu, więc do dzieła! 

jeszcze jesienny wieczór i cudowny zachód słońca,
choć na tym zdjęciu lekko zduszony przez filtr :)
paznokcie, którymi chwaliłam się też tu;
chyba ponownie sobie takie zrobię ;3
pewnego razu w miejscu gdzie się urodziłam była mgła
 i wśród drzew bardzo mi się to spodobało,
 dlatego jest zdjęcie.
jedno z przedpołudni, kiedy wolę być w bibliotece
 z książką o Japonii, niż w szkole na lekcji :)
a tu już nudny wieczór w Zakopanem, ponieważ na poniedziałek
musiałam przeczytać Dziady.
w liceum często organizowane są lekcje z udziałem
obcokrajowców z projektu Enter Your Future;
na zdjęciu moje imię (linia po lewej) po chińsku ;3 
nikt mnie nie poznaje na tym zdjęciu i nie wiem dlaczego? ;<
lubię moje włosy tutaj :)
zdjęcie z serii: widok z okna u babci - uwielbiam go.

To już tyle.
Dziękuję za uwagę i do poczytania(?)
Pozdrawiam.

DISCLAIMER: Blog przechodzi chwilowy, oby, kryzys. Coraz częściej mam brak wejść i komentarzy. Jest mi przykro z tego powodu, ale staram się trwać i nie zawieszać bloga. Liczę na Was! 

2 komentarze: