2/22/2015

Jak to pachnie! czekoladowa wazelina do ust od Flos Lek

Wystarczy otworzyć słoiczek, a z niego wydobędzie się kuszący zapach mlecznej czekolady - i tak za każdym razem! Jednak czekoladowa wazelina do ust od Flos Lek, kusi nie tylko zapachem, ale także wartościami odżywczymi, które w jej przypadku są godne pochwał. Przejdę od razu do wad, bo wydaje mi się, że doszukałam się zaledwie jednej, a uważam, że oprócz wyśmienitego aromatu wazelina powinna mieć taki sam smak, choć nie wiem czy powstrzymałabym się tak łatwo :)


Cóż, nie ma potrzeby rozwodzić się nad opakowaniem, przyznam, że nie ważne jakie ono by było, to co znajduje się w środku całkowicie rekompensuje wygląd zewnętrzny, chociaż tutaj nie mam na co narzekać :) Mogłabym jedynie wspomnieć, że ta forma nie jest higieniczna, ale mi osobiście to nie przeszkadza, bo produktu używam jedynie w domu.


Od producenta: Zmysłowa pielęgnacja i skuteczna ochrona ust przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych, takich jak zmiany temperatury, słońce, cy wiatr. Wazelina wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta. Intensywnie regeneruje, niweluje szorstkość i zapobiega pękaniu naskórka. Cudowny zapach słodkiej czekolady przyniesie niezwykłą przyjemność dla zmysłów, a Ty staniesz się prawdziwym ekspertem od pocałunków. Efekt to zregenerowane, miękkie i subtelnie nabłyszczone usta, zabezpieczone rzed wysychaniem i pierzchnięciem. 

Skład: Petrolatum(vaseline), Cetyl Alcohol, Cholesterol, Copernicia Cerifera Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Aroma, Benzyl Benzoate

Cena: około 8 PLN


Działanie wazeliny opisuje jedno słowo: wspaniałe! Gruba warstwa produktu pozostawia usta głęboko odżywione, jakby naprawione i miękkie do bólu. Dodatkowo towarzyszy temu niesamowicie przyjemny zapach, więc czego chcieć więcej? :)

Przepadłam na rzecz nieprzyzwoitej czekoladowej wazeliny, a Wy? 
pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Z chęcią spróbuję ,super :) Zapraszam do mnie na zakreconywasikwmodzie.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ostatnio w łapach kilka zapachów (całe 2), ale nie skuiłam się jednak. Nie dałam się nawet tak skromnemu opakowaniu, które teoretycznie mogłoby mnie kupić. Za dużo tych pierdół do ust mi się nazbierało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żałuje, że nie wzięłam wszystkich zapachów, bo nie ma tego u mnie w biedronce :(

      Usuń
  3. Piękny zapach! kupiłam na zapas

    OdpowiedzUsuń
  4. mania kupowania balsamów i cudeniek do ust pokonała mnie tej zimy! nazbierałam 9 pomadek i dwa masełka wiec na kolejny nie mogę sie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, skusiłaś mnie tym zapachem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach sprawia, że o niej pamietam i moje usta są zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń