10/01/2013

edycja limitowana Floral Grunge od Essence no. 04 Madly Purpled


Witajcie,
przychodzę dziś z małą odskocznią od tej męczącej pogody na zewnątrz. Ostatnio u mnie w mieście wciąż pada, wkoło pełno zarazków, a i ja spędziłam cały ubiegły tydzień w łóżeczku pod kocykiem. Jako, że jesień kojarzy nam się głównie z szarościami, bordami i innymi ciemnymi kolorami, dla odmiany postanowiłam to zmienić. Wprowadziłam trochę wiosny tej jesieni :) Zapraszam.


Już od dość dłuższego czasu poszukiwałam lakieru w kolorze lila/jasny fiolet. Ostatnio pojawił się duży deficyt kosmetyków w półce, więc postanowiłam uzupełnić zapasy i między innymi natchnęłam się na edycje limitowaną formy Essence. Kosmetyki zawarte w edycji to: błyszczyki, trzy kolory lakierów do paznokci, róż i chyba coś jeszcze, nie pamiętam :) Skupiłam się jednak tylko na tym lakierze, który z całego zestawu spodobał mi się najbardziej.


Produkt jest dość dobrze kryjący, wystarczy jedna grubsza warstwa lub dwie cieńsze. Dodatkowo ma fajny pędzelek, nie bardzo szeroki, ale też nie cieniutki. Lakier niestety ma wykończenie matowe, co moim zdaniem gryzie się z zawartym brokatem (małe drobinki widoczne dopiero kiedy się mocniej przyjrzymy). Dlatego, dla lepszego efektu, lepiej położyć top coat, w moim przypadku ten z Golden Rose Gel Like. Lakier utrzymuje sie dość długo, około 3/4 dni - nie odchodzi od płytki paznokcia, ale widać starte końcówki ;)
Cała dłoń z lakierem prezentuje się bardzo ładnie. Na początku bałam się, że moje palce będą wyglądały na jeszcze bledsze niż są, ale efekt był chyba nawet odwrotny, co bardzo mi się spodobało ;)
Cena to około 8 zł. Produkt dostępny w drogeriach Natura.

Co o nim myślicie?
pozdrawiam.

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. kompletnie nie pasuje do kolorowych wyznaczników jesiennych :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny, lawendowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny i ogromny plus za taki czas utrzymywania się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że wytrwałby dłużej, ale już mi się znudził ;D

      Usuń
  4. Śliczny kolorek ♥

    + obserwuję w ramach akcji "Obserwacja za obserwacje" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam ten kolorek,lubię lakiery essence :-)
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji ;-)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przepadam za nimi, ale nie są najgorszej jakości ;D

      Usuń