1/15/2015

SPOSÓB NA WYPADANIE WŁOSÓW | Seboradin Niger Lotion

Jak dotąd nie dotknął mnie problem przetłuszczających się włosów, aż do pewnego czasu kiedy zauważyłam, że nadmierna pielęgnacja (tak, to możliwe) doprowadziła do nieświeżego wyglądu wieczorami - dodam, że włosy myję codziennie. Oprócz tego osłabione zaczęły nadmiernie wypadać i co rusz spotykałam się z podłogą, bądź szczotką pełną moich włosów. Zaczęłam szukać pomocy i sięgnęłam po wspomniane ampułki (klik), które przyniosły krótkotrwałą ulgę. O Seboradin Niger Lotion przeczytałam na jednym z blogów, a jego działanie zadowoliło mnie w stu procentach - zapraszam :)


Standardowa butelka z atomizerem to doskonałe rozwiązanie; nakładając produkt wystarczyło, że dzieliłam pasma na głowie po czym spryskiwałam skalp i wcierałam go w skórę. Dodatkowo dzięki temu zawsze odliczałam równą liczbę psiknięć, by równomiernie go rozłożyć. Zdecydowaną wadą Seboradin Niger Lotion jest zapach. Wspomniana przez producenta rzepa jest okropnie wyczuwalna i przyznam szczerze, że trudno mi było przyzwyczaić się do tego, nie ukrywając, smrodu - na szczęście po umyciu nic nie było czuć :)


Od producenta: Intensywnie działający preparat, zapobiega przetłuszczaniu się włosów, reguluje pracę gruczołów łojowych. Zawiera bogate w witaminy, mikroelementy oraz związki siarki wyciągi z czarnej rzodkwi, tataraku, dziurawca, które wzmacniają, stymulują włosy do wzrostu, zapobiegają wypadaniu i łamaniu się włosów. Lotion hamuje rozwój flory bakteryjnej w mieszkach włosowych, działa przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo. Stosowany systematycznie przed okres min. 2-3 tyg. sprawia że włosy są puszyste, wzmocnione, odżywione, nawilżone, lśniące i miękie. Odzyskuję zdrowie i piękny wygląd. Preparat zawiera naturalne antyoksydanty zawarte w ekstraktach ziołowych.

Skład: Alcohol (and) Diethyl Phthalate (and) Propylene Glycol, Aqua, Hypericum Perforatum Extract, Pine Oil, Calamus Extract, Raphanus Nigra Extract, Coriander Oil, Thymol, Tea Tree Oil, Castor Oil, Cl 17200

Cena: około 20 PLN


Wcierka skutecznie zahamowała, a raczej ograniczyła wypadanie włosów, które w trakcie jej stosowania ewidentnie zachowywały się lepiej - były jakby bardziej puszyste i z pewnością mniej się przetłuszczały. Nie zauważyłam by codzienne używanie wywołało u mnie podrażnienie, jednak byłam mile zaskoczona kiedy zaczęły pojawiać się niewielkie baby hair wzdłuż linii czoła. Tym co zauważyłam był także szybki porost włosów i nieosiągalny jak dla mnie do tej pory trzy centymetrowy odrost w ciągu ponad miesiąca


Po około trzech miesiącach od końca Seboradin Niger Lotion wszelkie nowe włoski, które się pojawiły, wciąż rosną, jednak wypadanie unormowało się i teraz zależnie od dnia wypada mi około trzydziestu włosów dziennie. Lekkie przetłuszczanie to natomiast mój stały problem, z którym nie poradził sobie produkt. Mimo to, rekompensata w postaci zmniejszonego wypadania i nowe włoski klasyfikują Seboradin Niger Lotion na mojego ulubieńca zeszłego roku :)

Jakie znacie kosmetyki tej marki? Polecacie coś na wypadanie włosów?
pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Nie znam, aczkolwiek jestem w stanie się skusić skoro przyspieszył Ci wzrost włosia :) A i może mężu skusi się na używanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie obiecuje efektów u męża, ale przecież może spróbować :)

      Usuń
  2. Hmmm bardzo zaciekawił mnie ten spray. Tym bardziej, że mam ogromny problem z wypadającymi włosami.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj :) za niedługo bedzie o takim jednym szamponie, który też sprawdził sie w walce z wypadaniem :)

      Usuń