3/16/2014

♪ z serii: wspomnienia w zdjęciach ♪

Witajcie,
kolejny post z grupy tych lżejszych, a to dlatego, że ostatnio zrobiłam sie strasznie sentymentalna, ale nie uważam tego za coś złego. Dlatego opublikuję dziś zdjęcia, które może już sie tu pojawiły, a które w pewien sposób mi się podobają i przywołują coś ważnego. Nie będzie ich dużo :) Zapraszam!

Belgia ♥ było cudownie; od dzisiaj zaczyna się kolejna wymiana tam, a ja nie jadę ;<

jesień w szkiełku mojego aparatu, czyli uwielbiam robić zdjęcia wszystkiemu :)

znów Belgia i czekoladki ♥ wyjechałam szersza niż wyższa..

Milo dawno nie był u fryzjera, ale lubię go takiego zarośniętego.

muu, czyli wracam do domu.

ciekawe wspomnienie lata w jednym zdjęciu :)

moje ulubione buciki - glany ♥

często moja nuda ma różny finał - tutaj nawet nie wiem czym jestem, ale mam czaszkę na twarzy ;D

uwielbiam robić zdjęcia kwiatów, każdych.

KOCHAM KRAKÓW ♥

i kocham niebo.

ale nie lubię kiedy robi mi się zdjęcia ;<

a ten pan już tak - oto Cezar :)

Troszkę jest tych zdjęć, ale to w końcu tylko zdjęcia, czyli wszystko ładnie i przyjemnie. 
Dziękuję za uwagę i do następnego wpisu,
cześć!  

4 komentarze:

  1. Kocham robić zdjęcia, marzy mi się lustrzanka, bo teraz tylko kompakcik :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja szukam akurat jakiegoś nowego, bo ten jest już dla mnie za słaby :)

      Usuń