4/15/2014

TAG: Lubię to!

Witajcie,
przygotowałam na dziś kolejny tag, który znalazłam u Pauliny [link]. Jest bardzo przyjemny i naprawdę mi sie spodobał. Ogranicza go jednak jedna zasada: 
#wypisz wszystkie drobne rzeczy, które przychodzą Ci do głowy, które lubisz, które czynią Cię szczęśliwą, te wszystkie drobnostki, dla których warto żyć, szczególnie te najdrobniejsze i te, które wydają się zbyt banalne, by je wymienić, a które poprawiają Ci humor.
To zaczynamy :)


Lubię:
#uśmiechniętych ludzi
#kreskówki (anime)
#muzykę
#blogowanie
#mleko sojowe
#grę na gitarze
#wiosnę
#rysowanie
#zapach kawy
#zimny prysznic
#letni deszcz
#męski uśmiech
#koncerty
#jazdę tramwajem
#spotkania ze znajomymi
#czytanie do późnej godziny
#leżenie na podłodze

I już, łatwizna co? :) Taguje wszystkich chętnych (i Adę) 

Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. Krótko i na temat; wiele z tych punktów i ja lubie...szczególnie zapach kawy, letni deszcz, uśmiechniętych ludzi i leżenie na podłodze, zwłaszcza podczas ogladanie fajnego filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. najlepsze <3 a piłaś mleko ryżowe? musze go spróbować ;D

      Usuń
    2. ja piłam ryżowe - godne polecania :D

      Usuń
    3. widziałam to ryżowe na mydlicach, będę wracać ze szkoły to pójdę po niego ;D

      Usuń
  3. fajny tag, lekki i przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń